RSS

gnällspikar och gullungar

17 Jun

Idag var en jobbdag, vilket innebar sex timmar, fem i kassan, tre som förste kassör och ungefär hundra saker jag inte hann. Men jag hann i alla fall lära upp en av mina arbetskamrater så hon kanske lyckas hålla kassaskåpet ordning och reda, och eventuellt är det inte tusen fel när jag kommer tillbaka efter semestern. Jobbiga kunder som inte kan betala med kort, och gnäller när de inte kunde få norsk växel tillbaka.

Sedan bar det iväg till storasyster för att få pannkaka, och sedan passa hennes tre gullungar till straff.  Mina favoriter bland gullungarna faktiskt. Förhoppningsvis kommer svåger snart, så jag får gå hem och fortsätta med min storstädning, och se en film. Bowling for Columbine kanske.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juni 17, 2010 i Dag för dag

 

Kommentera

 
