RSS

Semester, äntligen

28 Jun

Äntligen äntligen äntligen är dagen S här. Första semesterdagen alltså. Det är så skönt att jag har inte ord för det.

För att inte hela semestern ska slösas bort har jag bestämt att jag måste göra något viktigt och meningsfullt varje dag, som för mitt liv framåt, eller gör mitt liv bättre. Som att skriva till exempel. Eller möblera om. Eller så.

Värmen tar kål på mig, det gör den verkligen, och snart är jag inget annat än en våt fläck på mitt nystädade golv.

 
1 kommentar

Publicerat av på juni 28, 2010 i Dag för dag

 

Ett svar till “Semester, äntligen

  1. Emelia

    juni 28, 2010 at 02:09

    Härligt med semester!😀 Får komma över snart och fira det då! ;D

     

Kommentera

 
