RSS

179 filmer

07 Jul

Jag har mycket film. Väldigt mycket film. Jag har ordnat 179 filmer i ordning efter skådespelare. I spiderman spelade Kirsten Dunst, som var med i En Vampyrs Bekännelser, där också Brad Pitt var med, som också hade en roll i True Romance med Christian Slater som var med i Prince of Thieves, tillsammans med Sean Connery som var med i The League tillsammans med Shane West etc etc etc. I 179 filmer går det så, vilket är ganska imponerande om jag får säga det själv.

Det är förstås väldigt mycket film kvar, men längre än så här tror jag inte att jag kommer.

Och Discshop-paketet kom idag med Säsong 3 av How I Met Your Mother, och säsong 2 av Arkiv X. Yay!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juli 7, 2010 i Film

 

Etiketter: , , , , ,

Kommentera

 
