RSS

Måla världen svart

18 Jul

Och så var semestern slut. Helt slut. Det är ingenting kvar. Jo, fem dagar, men dem tänkte jag dra på. Eller spara helt tills det är dags att sluta på slaveriet.

Jag har, i brist på något att se fram emot, planerat min höst, då det ska bli skolbänken igen. Hittade två (!) olika läroböcker till Religion A. Så jag sitter och läser igen dem, även om det är Religion B jag ska läsa så småningom.

Undrar om jag slängde min Samhällskunskapsbok?

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juli 18, 2010 i Plugg

 

Kommentera

 
