RSS

Golven är på väg

05 Aug

Har varit och valt ut vilka golv de ska lägga i min lägenhet nu när de ska byta dem (äntligen).

Det blir nog jättesnyggt tror jag, och imorgon ska de börja med nedervåningen. Hoppas att det äntligen ska sluta lukta så väldigt mycket som det gör.

Jag är hos mamma idag. Jag gick hit bid nio, för de ringde från Konsum och ville ha min nyckel så jag fick masa mig ut sängen och dra mig dit, och sen ville jag inte gå hem så jag stannade hos mamma och har varit där tills nu. Blir nog kvar en stund till för Frida skulle hit med sina två gullungar plus före detta gullungen numera monstret Dino. Och trots att han misshandlar mig och sparkas och nyps så har jag saknat lillen

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på augusti 5, 2010 i Dag för dag

 

Etiketter:

Kommentera

 
