RSS

Ledig helg, full vecka

29 Aug

Så var den lediga helgen slut, en helg då jag placerat min röv i soffan och sen knappt rört mig därifrån. Men jag behövde en lugn helg innan allt annat börjar. Hösten är här nu, och det blir fullt upp.

Imorgon har jag jobb, sen ska jag till skolan vid tre och få igång mina studier, på tisdag har jag dubbellektion i psykologi, och sen lektion i svenska, sen behöver jag plugga litegrand innan jag ska jobba igen, på onsdag ska jag plugga och sen jobba på kvällen. På torsdag har jag svenskalektion på morgonen, sen måste jag plugga lite innan jag ska passa Fridas gullungar innan jag antagligen ska till skolan igen vid fyra för handledning, och på fredag ska jag plugga innan jag ska till gyn för cellprovstagning, och sen ska jag jobba hela helgen. Om jag hinner tänkte jag skriva litegrand och spela Wii.

Förhoppningsvis skulle jag hinna prata lite med min lillasyster i alla fall fem minuter om dagen.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på augusti 29, 2010 i Dag för dag

 

Kommentera

 
