RSS

Ledig. Fast på jobbet.

04 Sep

Idag är jag ledig. Från skolan alltså. Alla andra dagar har jag pluggat från morgon till kväll, men idag har jag ledigt. Jag jobbar istället, från ett till nio. Det är ganska effektivt att jobba, för jag kan fundera på vad jag ska plugga när jag kommer hem eller nästa dag, och då blir det lättare att plugga

Mina matteböcker kom igår. Det var jättesvårt i början, men sen kom jag på att matte ska vara lätt och ganska roligt, så då gick det bättre, och jag höll på i fem timmar.

Musiken till musikalen chess funkar bra att plugga till, förresten

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på september 4, 2010 i Plugg

 

Etiketter:

Kommentera

 
