RSS

Swoosh!

15 Sep

Det tog mig en vecka att räkna ett kapitel i matteboken (det finns fyra), så imorgon blir det prov. Första provet i min komvuxupplevelse. Det andra blir på måndag, men då är det religion som gäller. Alla fem världsreligioner, vilket sätter saker och ting i perspektiv när jag minns hur vi pluggade det första gången jag läste kursen, på gymnasiet. Det var lång tid på varje religion, och nu blir det allt på tre veckor.

Vi hade redovisning i vårt grupparbete i Psykologi igår, och jag var väldigt nervös, men det gick bra i alla fall. Jag tror vårt var ett av de bättre (bättre än de som läste innantill i alla fall).

Och om två dagar är det mâten! Jippie!

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på september 15, 2010 i Plugg

 

Kommentera

 
