RSS

Min Torsdag eller jag kan inte tro att klockan bara är halv elva

16 Sep

Uppe tidigt idag, för att ha svenskalektion där jag lärde mig viktiga saker som att memorera en berättelse och sedan återberätta den med egna ord. Livsviktigt med andra ord.

Nu ska jag plugga i några timmar, laga soppa, städa lite inför celebert besök imorgon, innan det blir matteprov vid fyra, följt av en promenad upp till mâtensområdet för att kolla läget lite tillsammans med Becca (traditioner vet ni)

Nej, nu blir det filosofi.

*Lyssnar på Purple Rain (helt underuppskattad låt)*

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på september 16, 2010 i En bra låt, Plugg

 

Etiketter:

Kommentera

 
