RSS

So much to do, so little time.

01 Okt

Först och främst, ett grattis till Marie, även om klockan hunnit slinka över till oktober. Hoppas du fick allt du önskade dig, eller i alla fall någon procent av det.

Mitt första prov på komvux resulterade i ett G, så tydligen är jag inte den hejare på matte som jag var förr. MVG på religionsprovet piggade däremot upp ganska mycket, och min lärare lät väldigt positivt inställd till min plan att snart vara klar med kursen så jag kan börja på något annat.

I tisdags fick vi reda på att vår psykologiredovisning hade gett oss ett riktigt riktigt högt betyg, så det var en bra början på dagen, som inte varade för sedan på svenskan fick jag reda på att svenska c bara är en femtiopoängskurs och inte en hundrapoängskurs som det står i mina papper, vilket innebär att jag måste börja tänka ut en extra femtiopoängskurs för att väga upp. Jippie dee doo dah!

Idag har jag varit på jobb, trots att det var min lediga dag. Det blir så när man inte litar på att arbetskamraterna klarar av att bli av med alla femtioöringar, så jag kände att jag behövde gå dit för att överse allt. Micromanaging is my middlename, men det behövdes, för alla hade missuppfattat, så om jag inte hade gått dit hade jag blivit ringd på tidigt imorgon bitti.

Jag bytte tid med en av mina kollegor så på lördag ska jag jobba tio till nio istället för ett till nio, så på min lediga dag imorgon och efter jobbet på söndag ska jag hinna (för att inte min planering ska spricka) En psykologiuppgift om Emil i Lönnebergas utveckling, en reklamanalys i svenska, skriva klart min filosofiuppsats om Rousseau, börja själva uppsatsen i Historia, skriva ca en fjärdedel av min svenskauppsats, göra klart matematikavsnittet om derivata för ickelinjära funktioner och om jag hinner en religionsuppgift och Teodicéproblemet. Så kul har jag. Någon som vill dela med sig?

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på oktober 1, 2010 i En bra låt, Plugg

 

Kommentera

 
