RSS

En lugn och fin vecka

18 Okt

Den här veckan ska jag spendera med att skriva klart Svenskauppsatsen, göra instuderingsfrågorna till Socialpsykologi, Börja läsa in för provet jag ska ha i filosofi om Språkets abstraktion, Lära in religionen för mitt förhör på måndag, Räkna klart andra kapitlet i Matten, och skriva en betydande del på min Historia-uppsats.

Dessutom ska jag jobba onsdag torsdag fredag kväll, städa, laga näringsrik mat och inte göra som jag brukar, motionera för att vara med i tävlingen på jobbet, se en film eller fem, läsa en bok och passa barn.

 

Och Em, jag vet var du är och var du gör, men jag tänker spela Mario nu och det kan du inte göra med John Cleese hur avundsjuk jag än är.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på oktober 18, 2010 i Plugg, Random thoughts, Spel

 

Kommentera

 
