RSS

Produktivitet… igen

21 Okt

Idag har jag varit duktig tycker jag. Trots att jag sov till klockan tolv hann jag göra två uppgifter, jobba fyra timmar, bjuda mamma och becca på kladdkaka och mysa med att kolla in litteraturlistor till universitetet.

Ibland behöver man drömma helt enkelt, och i min planering inför hösten har jag, hör och häpna, ställt mig i bostadskö i Karlstad. Inte för att det är nödvändigt, utan för att kunna ha några alternativ.

Så nu måste jag börja plugga till hösten, utan ursäkter.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på oktober 21, 2010 i Dag för dag

 

Kommentera

 
