RSS

Simply the best

17 Nov

Jag fick vg+ på mitt matteprov, som jag inte ens visste om det skulle vara G på. Så det är jag riktigt nöjd med, och nu finns lusten att lära mer.

Dessutom får jag MVG i psykologi.

Så det här är en bra vecka.

Nu ska jag bara läsa upp mitt tal imorgon, och sen kan vi kalla veckan riktigt lyckad.

Lite mer plugg krävs i en del ämnen, men i det stora taget känner jag inte att jag behöver plugga ihjäl mig under min annars så underbart lediga helg.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på november 17, 2010 i Plugg

 

Kommentera

 
