RSS

Suck

20 Dec

Jag drog på det. Jag väntade in i det sista. Jag såg på tv, satt och läste, lystnade på musik, allt för att inte behöva sätta mig vid skrivbordet och skriva mina två uppsatser (en ny, och en som jag skulle lägga till några punkter för att det skulle bli ett högre betyg).

Åh, så länge jag drog på det.

Och så tog det bara en timma. Jag hade kunnat vara klar vid halv elva och gått och lagt mig då, vilket jag hade behövt eftersom jag ska upp och jobba imorgon.

Men nu drog jag på det, och då får jag skylla mig själv när jag inte är klar med mina uppgifter förrän halv fem.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på december 20, 2010 i Plugg

 

Kommentera

 
