RSS

Irritationsmoment

22 Jan

1. Google, snälla, håll er borta från mitt liv. Jag skulle just logga in på min andra blogg, men det gick inte, för google har infiltrerat sig på blogger och tagit över blogspot.com, så min gamla inloggning fungerade inte. Jag behövde alltså göra en ny, men då ville de inte godkänna mitt underbara lösenord som aldrig någonsin någon kan knäcka, för det var för kort. Jag fick då göra ett nytt, som jag aldrig kommer kunna komma ihåg, och att återställa lösenord tar fem miljoner klickarm just eftersom man måste återställa det hos google och inte den sidan där jag har min blogg (vilket ju är den sidan jag ingått avtal med så att säga.)

2. Peter Jöback och Christer Sjögren; Det heter Halleluja. U. U uttalas U. Inte O. Om ni vill uttala Halleluja på engelska, med O, då får ni sjunga låten på engelska. Och vad var då meningen med att översätta texten?

3. Och du, du vet vad du heter, du glömde dina kalsonger. Jag tänker inte tvätta dem om det är det du tror.

 
1 kommentar

Publicerat av på januari 22, 2011 i Random thoughts

 

Etiketter: , ,

Ett svar till “Irritationsmoment

  1. Bexx - En irriterande Egoblogg

    januari 22, 2011 at 10:31

    hahha, håller med dej om det där med Halleluja.
    och angående kalsongerna, vems kalsonger pratar du om? vad är det jag inte vet? ;D

     

Kommentera

 
