RSS

Egopost

21 Mar

Jag är så bra idag.

Jag gjorde en HEL 50p kurs på en och en halv timma. Det ni!

Det var ECDL, alltså datakörkorten, och vi började dagen med att jag gjorde färdigt en av kurserna, som handlar om Powerpoint och Internet och Outlook. MVG på den, så min lärare sa, att vi kunde väl lika gärna börja på nästa kurs. Den innehöll Allmän IT och Word, så vi körde testen, liksom för att se vad vi behövde jobba på, men det gick så bra, så han tyckte det räckte så, och satte betyg på den också.

Overall, en bra dag.

Denna vecka: Massor med historia, ännu mer matte, en drös religion, och ett prov i rättskunskap.

Hur ser er vecka ut? Fick den också en så här superstart?

 
1 kommentar

Publicerat av på mars 21, 2011 i Plugg

 

Ett svar till “Egopost

  1. Emelia

    mars 22, 2011 at 04:09

    Gött mosa!!!🙂 Min vecka började inte lika underbart, den började ganska vanligt faktist! Nothing out of the ordinary! Men jag är nöjd ändå!🙂

     

Kommentera

 
