RSS

Första kalaset färdigt

26 Mar

Så nu är tårtkalas nummer ett klart.

Praktiskt att ha det hos Frida för jag behövde inte göra någonting.

Det visade sig att jag inte bara bakat för mycket utan även köpt för stor operatårta, så vem som helst är bjuden till mig för att hjälpa mig äta upp den.

Jag fick jättefina ljusstakar av Frida m. fam, Pengar av Robert m. fam, Blomma av Peter m. fam, och lakan av mamma. Mamma har också bakat rulltårta åt mig, som jag älskar, och jag skulle få nåt mer sa hon när hon hinner ta sig någon annanstans än vår lilla ort. Så mer klappar är att vänta.

Nu ska jag, Frida och några till gå ut och äta och ha det trevligt. Nästa kalas m.a.o, fast det är mest Fridas kalas, eftersom hon fyller trettio.

Och just det, Becca håller på och gör min present fortfarande, så den har jag inte fått heller.

***

Dessutom, öppna ej mail från mig som inte har ett ämne och inte verkar ha något innehåll heller, för det verkar nästan som om jag har virus på mailen. Synd om det spreds.

 
1 kommentar

Publicerat av på mars 26, 2011 i Dag för dag

 

Ett svar till “Första kalaset färdigt

  1. Sanna

    mars 26, 2011 at 09:12

    Japp, jag fick ett sådant mejl av dig idag, men kastade bort det utan att öppna det.

     

Kommentera

 
