RSS

Jag är så bra idag också

04 Apr

Var hos Sanna i fredags, med Em också, och sov över, eftersom jag skulle göra högskoleprovet på lördagen. Mycket roligt, men en av hennes grannar tyckte att det var en bra idé att ställa sig ute i trapphuset och skrika jag ska slå ihjäl dig till sin fru/flickvän,så vi somnade för sent förmig som skulle upp tidigt. Sanna var snäll(jättetack) och åkte med mig dit jag skulle, annars hade jag nog inte hittat. Träffade Lisa, och det är ju alltid kul. Hon bjöd på skjuts in till stan efteråt, och så åkte jag hem med mamma och bexx.

Provet gick ganska bra, man kan ju rätta själv, och jag tror det blev 91p, vilket är ung. 1.5.Helt okej.

Och idag har jag gjort klart två datakurser igen, vilket är 200 p på en månad. Jippie till mig, som nu inte har så många kurser, i antal alltså, kvar.

Jag har börjat jobba idag, men jag märkte det knappt.

Och solen skiner och jag fick MVG på alla fyra ECDL-kurser!

 

 
1 kommentar

Publicerat av på april 4, 2011 i Plugg

 

Ett svar till “Jag är så bra idag också

  1. Sanna

    april 4, 2011 at 09:58

    Grattis till alla avklarade prov och kurser med fina poäng/betyg!

     

Kommentera

 
