RSS

Trött

14 Apr

Just nu är jag så trött så jag håller på att falla ihop

Men varför går du inte och lägger dig då?

Jo, för att jag försummar denna blogg något så enormt, så jag bara kände att jag måste blogga om någonting.

Jag har snart jobbat två veckor, och hittills kan jag rapportera:

  • Ont i nacke och axlar och i  behov av massage
  • Spruckna nagelband deluxe
  • Tåfis
  • Folk kan inte fatta att det inte säljs åtta rullar frimärken på en gång och därför inte behöver ligga i en och samma kassa
  • Folk är dumma
  • De flesta dumma människor handlar i min butik
  • Trots detta hjälper det att se fram emot något, så hittills har jag varit väldigt glad mot alla kunder trots att de egentligen är dumma i huvudet.
Men i övrigt har den här veckan varit en period med hög grad studier. Det är torsdag och jag har gjort allt jag skulle ha gjort innan torsdag. Ska bli spännande och se om jag imorgon gör allt jag tänkt göra imorgon.
Och anmälan till universitetet är ändrad. Det finns många orsaker till att läsa Litteraturvetenskap först, och Vampyrer i litteratur och film sen. Inte bara att jag känner en som ska läsa LitA.
Och Nej, det vill jag inte. Sluta fråga.
 
Lämna en kommentar

Publicerat av på april 14, 2011 i Plugg

 

Kommentera

 
