RSS

Färdig!

15 Jun

Fäärdig!

Och slutresultatet blev MVG i allt utom HiC, MaD och NkA.

Men ingen lägenhet än. Min nuvarande bostad är uppsagd till första september, så det är så lång tid jag har på mig.

Mycket av böckerna är redan köpta, det finns pengar undanlagt till busskort och kurslitteratur och om det behövs ny vinterjacka och om det blir tandvärk plötsligt. Det finns planer på en ny soffa, jag vet vilken jag ska ha. Det ska bli ny säng, och jag vet även där vilken jag ska, men inte hur bred, eftersom jag inte vet vad jag får för lägenhet, och det finns pengar undanlagt till det också.

Men kusin vill till Rom och jag står och balanserar mitt behov av ny säng. Ja, jag har ont i ryggen av min nuvarande säng, och ja, jag har lovat syster att hon ska få den så hon äntligen slipper sin 90cmbreda, så nej Robin, det får bli en annan gång. Synd, för det hade varit roligt, och inte bara för att det är Italien och jag hittills aldrig varit där, utan också för att jag ALDRIG ser honom längre, trots att han bor så kort bort.

Men, men, några små turer ska det väl bli med olika folk. Inte långt kvar till semestern nu – Jippie!

 
4 kommentarer

Publicerat av på juni 15, 2011 i Plugg

 

4 svar till “Färdig!

  1. Sanna

    juni 15, 2011 at 02:49

    Grattis till avslutade studier och fina betyg! Det verkar som att du har det mesta under kontroll nu, med sparade pengar och allt. Om bara den där förbaskade lägenheten ville dyka upp någon gång😉

     
  2. Emelia

    juni 15, 2011 at 08:03

    Har lite längtan i bröstet efter min Ia jag! Vi ska att ta och komma över snart, har jag bestämt! Får väl se om jag får med mig Marie och Sanna!😉

     
    • Sanna

      juni 16, 2011 at 08:08

      Mig får du med i alla fall🙂

       
  3. Marie

    juni 17, 2011 at 08:47

    STORT GRATTIS! Bra jobbat! Och gällande min lägenhet hade jag flyt som hittade den på Blocket. Tanken är att jag ska ha den under sommaren (kontrakt till 30 sep) men det är fritt fram att ha den även i fortsättningen. Vet dock inte om jag vill bo i Karlstad efter sommaren.

    Och jag vill med Emelia och Sanna och komma och hälsa på! Dessutom är ni väälkomna till Karlstad också så klart!🙂

     

Kommentera

 
