RSS

Where are my lols, Charlaine, where are my lols?

18 Jun

Sanna, Emelia, läs inte det här.

 

Nu börjar fjärde säsongen av True Blood i USA, och tydligen visar det sig att Sookie är en älva, eller vad idiotisk översättning de kommer ge faerie. Men eftersom jag ännu inte sett säsong tre, ska jag hålla mig från att ta reda på vad som händer.

 

*

 

Det står handlingar mottagna på studera.nu idag, så mina papper hamnade inte på golvet i postsorteringen/blev uppätna av en ren/en av alla mina andra farhågor, utan det kom fram som det skulle.

 

Jag tror ingen som inte behövt läsa klart gymnasiet på komvux kan förstå vilken frihet det är att äntligen ha ett slutbetyg. Äntligen! Man sitter liksom inte fast i det åh så tråkiga jobbiga jobbet på Coop där man bara får skit hela dagen lång, utan det finns en väg ut. Ljuset i slutet av tunneln, och den här gången är det inte ännu en långtradare med tandvärk, räkningar och besvikelse.

 

Nu ska jag snart gå och hjälpa min svägerska vara barnvakt och min systers ungar, för det har äntligen fått sitt nya kök från IKEA idag.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juni 18, 2011 i Dag för dag

 

Etiketter:

Kommentera

 
