RSS

31 Jul

Stockholm var kul, men badrummet på hotellet hade glasväggar, vilket hade varit mycket roligare om jag åkt med Abbe och inte Rebecca.

Kom hem med böcker, och film, lite kläder, nytt bälte, ny väska och lite annat.

Imorgon ska jag och hämta nyckel till min lägenhet, så dagen idag har spenderats med att packa ner mina köksskåp och oja över hur mycket dret en person kan samla på sig. Fyra lådor, och jag är bara halv-färdig om ens det. Och jag som trodde jag hade mycket filmer (6 lådor).

Min köksklocka gick i golvet alldeles nyss, så nu har jag trampat på glas också. Härligt va?

 
2 kommentarer

Publicerat av på juli 31, 2011 i Dag för dag

 

2 svar till “

  1. Nattugglan

    augusti 4, 2011 at 09:38

    Har du packat färdigt än? Hur många lådor blev det isåfall? För min del minns jag att det var böckerna som tog upp mest plats i lådorna. Jag ser verkligen fram emot inflyttningsfesten, ska bli kul att se om möbleringen stämmer överens med den bild som du målade upp i mitt huvud när vi tittade på lägenheten.

     
    • Ias

      augusti 8, 2011 at 11:51

      Åh, massor med lådor. Pappa fixade med hjälp av en bekant förvaring, eftersom jag ju har sådan enorm mängd grejer. Många av böckerna fick finna nya hem i lådor, och det var jättesvårt att välja ut vilka jag skulle behöva framöver.

       

Kommentera

 
