RSS

5000

03 Sep

Jag har shoppat idag. Mycket. Först på Ikea, där jag köpte säng och toaborste. Beställde hemkörning på sängen, så det enda jag fick med mig var toaborsten. Jag var tvungen att packa in den litegrand, för att inte behöva gå omkring på Bergvik med en enda toaborste i handen.

Sen gick jag till Stadium där jag köpte ny väska till skolan för 500, och sedan kläder på kappahl för tusen. Jag fick väldigt mycket för mina tusen kronor, 8 toppar och en scarf.

Så nu känner jag mig fattig.

 
1 kommentar

Publicerat av på september 3, 2011 i Dag för dag

 

Ett svar till “5000

  1. mrsforsberg

    september 4, 2011 at 04:28

    Scarf-Sofia.😉 Hur har du det med schemat nu, är det mycket seminarier eller liknande som tar mycket tid inom de närmaste veckorna? Jag funderar på när jag ska till Karlstad igen och tänkte försöka passa in lite efter dig och Sanna så vi kan träffas en del och det inte är i perioder när ni har väldigt intensivt pluggande. Kram!

     

Kommentera

 
