RSS

VAD gör du där?

05 Dec

Min katt, Adriana Caselotti, gillar att gömma sig under badkaret de gånger jag stängt in henne där när jag inte är hemma, för hon har ännu inte lärt sig vad klöspelaren är till för och använder min bara några månader gamla soffa. Är det då mitt fel att jag tror att det är där hon är när jag inte kan hitta henne?

Men tiden gick och jag undrade varför hon inte kom fram, hon är så otroligt kelsjuk nämligen.

Det visade sig efter väldigt lång tid att hon krypit in i skafferiet när jag vänt ryggen till, och sen hade ju jag stängt den dörren.

Så där var hon, och jag fick lite dåligt samvete.

 
1 kommentar

Publicerat av på december 5, 2011 i Dag för dag

 

Ett svar till “VAD gör du där?

  1. veronica

    december 16, 2011 at 10:48

    Hehehe,🙂 Ja, dessa katter… de vet hur de ska göra för att gömma sig, medvetet som omedvetet.🙂 De kan ju inte bara låta ett outforskat ställe vara, särskilt när man vänder ryggen till.🙂 Zelda är mycket förtjust i min byrå, varje gång jag har öppnat den får jag dubbelkolla att det inte ligger en liten katt där och myser, innan jag stänger.🙂 Hur känns det i den nya lägenheten? Vilket fint namn du har på din katt.🙂
    Vi ses🙂

     

Kommentera

 
