RSS

Money money

23 Dec

Jag köpte en julklapp till mig själv – sjätte säsongen av Supernatural som ganska nyss släppts i Sverige.

Det är inte så att jag ångrar mig, men pengarna börjar tryta, och det är mycket kvar som ska betalas.

Jag håller på att rättfärdiga och motivera inhandlandet av en ny serie ansiktsvårdsprodukter, Estelle & Thild. Fem produkter, totalt kostar det 1000kr drygt. Den är svensk, ekologisk, och säljs även på apoteket, så det måste på något vis betyda att den är bra (på ett vänligtmothudenkindaway).

Det kanske får bli en nyårspresent till mig själv

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på december 23, 2011 i Random thoughts

 

Etiketter:

Kommentera

 
