RSS

panik

04 Jan

Efter snart tre veckor har gått på min hemtenta har jag detta kvar:

* Läsa Oryx och Crake minst en gång till

* Läsa igenom de 12 litteraturteorier jag har att välja på

* Välja sex teorier

* Beskriva tre teorier

* Använda tre teorier

* Korra och tänka över allting

Jag har mindre än två veckor kvar, och jag har gjort följande:

* Läst Oryx och Crake en gång.

skit också

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 4, 2012 i Litteraturvetenskap

 

Etiketter:

Kommentera

 
