RSS

Come on sucker, lick my battery

04 Feb

Ny termin, ny kurs, hittills ganska roligt och intressant.

Läser Med kallt blod, just nu, ganska läsvärd faktiskt.

Jag gick till skolan lite tidigare i torsdags, med tanken att jag skulle sitta och läsa en del innan lektionen började.

Det funkade inte.

För bakom mig, vid de borden som var utanför salen vi skulle vara i, satte sig tre personer och skulle äta lunch. Under de fyrtio minuterna som förflöt diskuterade de:

* Kannibalism

* Äta upp sig själv

* Äta sitt eget bajs

* Äta andras bajs och kiss

* Äta maskar och annat äckligt

* Ringmask och binikemask

Jag spydde nästan. Till slut slutade de, antagligen för att någon av dem märkte att jag satt med fingrarna i öronen och sa lalalalalalalalala. Det hjälpte inte. Jag kunde ändå inte äta min banan.

 
1 kommentar

Publicerat av på februari 4, 2012 i Litteraturvetenskap

 

Etiketter: ,

Ett svar till “Come on sucker, lick my battery

  1. Sanna

    februari 4, 2012 at 11:09

    Tack för ett gott skratt! Det behövdes… Har legat sjuk i flera dagar nu, och då är det alltid trevligt med något som muntrar upp.

     

Kommentera

 
