RSS

Talet 7

07 Feb

* antal dagar utan Coca Cola

* antal stekspadar i mitt kök (fråga inte. eller nej förresten, varsågod och fråga, men ni kommer inte fatta ändå)

* antal säsonger av Supernatural, men jag har bara sex (pun intended)

* antal gånger jag jagat fram Lawa från under mitt skrivbord idag. Adriana Caselotti är mycket lydigare. Nej Lotta, räcker liksom med det mesta, men lilla Lawa/Lava (har inte bestämt mig ännu) är fortfarande ganska busig.

* antal gånger jag nästan ringt till min storebror och ångrat mig. Olika bröder visserligen, men ändå.

I övrigt orkade jag inte stå emot, och beställde Roswell säsong 1-3 för 400 kr från discshop. Den var skiiiitsnygg. Boxen slår tillochmed Buffyboxen i ren snygghet.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på februari 7, 2012 i Dag för dag, Film

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
