RSS

…and on thursdays, we’re teddybeardoctors

12 Feb

Var på leklandet igår, för att träffa Frida med familj, och Ullrika med familj.

Pontus, när han ser mig, släpper allt och kommer och ska kramas, och säger Jag har saknat dig, Fia.

Det var en ganska rolig dag, vi klättrade inte precis överallt, men nästan, och Gustav skulle ha med mig i rutschkanan fem miljoner gånger.

Sen när vi skulle gå blev Gustav jätteledsen när han förstod att jag inte skulle följa med dem. Han började nästan grina och höll upp armarna mot mig för att jag skulle ta honom.

…lycka.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på februari 12, 2012 i Dag för dag

 

Kommentera

 
