RSS

Födelsedagsfest

25 Mar

Skitkul kväll igår, fick blommor i en snygg vas, och jättegod chocklad, en gullig gulig kyckling, och en påse cheeseballs… De känner mig väl, mina vänner.

Jag fick en flaska coca-cola också, men jag har ju slutat. Icke-rökaren gav mig tillstånd däremot, så jag njuter just nu. Underligt nog smakar den inte lika gott nu som det alltid har gjort, vilket jag ser som ett gott tecken.

Idag har jag tagit en riktigt lång promenad, och för första gången handlat böcker från amazon.com. 9 pund för böcker, 12 pund för leverans… Begagnat, och billigt, men böcker som inte går att få tag på här. Ska bli kul. Bl.a. Encyclopedia of horror, av R Davis.
Smaka på den titeln.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på mars 25, 2012 i Böcker, Dag för dag

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
