RSS

Påsken snart slut

09 Apr

… och jag är helt slut.

Åkte hem till mamma på onsdagen, vilket blev intressant eftersom Lotta lärt sig hur hon kan öppna transportburen innifrån. Hon fick helt enkelt sitta bredvid mig på sätet i bussen till slut.

På torsdag var det jobb. Suck. En norsk idiot fick inte köpa cigg, så han blev arg, och smällde till datorskärmen i kassan så att den hoppade loss från sitt fäste och nästan åkte på mig. Det kändes jättehotfullt, och jag blev så skrämd att jag började gråta, helt allvarligt. Jag fick gå från kassan, men efter en halvtimma hade det inte gått över, så till slut fick jag gå hem.

Jobbade i alla fall fredag och lördag, och på lördagkvällen var några av mina syskon här hos mamma, och vi slutade kvällen med att spela TP Disney, jag vann.

Imorgon ska jag ta bussen tillbaka till Karlstad, klockan 6.40, om jag inte mår dåligt, vilket jag kanske gör, för min lektion vid 9, och sen bussen tillbaka till Årjäng, eftersom jag har tid hos frisören onsdagmorgon.

Hade gärna skippat den lektionen, men det handlar om Shakespeare…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på april 9, 2012 i Dag för dag

 

Kommentera

 
