RSS

tv, tv, tv…

16 Apr

Jag tittar som bekant aldrig på TV. Jag planerar att koppla in och få kanaler lagom till Eurovision Song Contest, det enda jag tittar på någorlunda intresserat, men inte än. Det är mycket skönare att slippa tablåer, och bestämma helt själv vad jag ska se på.

Men men men… Hemma under påsk tittade jag lite. Ganska mycket lite om man ska vara ärlig, men första dagen efter att jag kommit hem, satte jag mig helt planlöst framför TV:n och slog på lagom till ett avsnitt av Simpsons som jag aldrig sett förut, och det visade sig att Bret & Jemaine ifrån Flight och the Conchords gästspelade. What are the odds? Senast jag tittade på TV var nyårsafton liksom.

 
1 kommentar

Publicerat av på april 16, 2012 i Dag för dag

 

Ett svar till “tv, tv, tv…

  1. Emelia

    april 17, 2012 at 09:58

    Haha, timing!🙂

     

Kommentera

 
