RSS

När Ia trodde att livet inte kunde bli mer skit, ramlade hon ner i en avloppsbrunn och drunknade

29 Maj

Sånt här gör mig så ledsen att jag knappt kan tänka klart, min hjärna bara går i någon sorts loop där jag hela tiden kommer tillbaka till negativa tankar och vill hoppa ner från balkongen eller nåt.

***

Jag och lillasyster var på Comicon i lördags, vilket var jättekul, men jag trodde det skulle vara större. Fick mig lite tidningar, bland annat en bok med Jan Andersson (skitkul för alla som inte vet vad det är för något, största igenkänningshumorn jag läst på länge), en actionfigur från MarioKart (köpte en till födelsedagspresent till gullunge V också), och en Star Wars-kortlek.

***

Sedär, trots att man försöker lätta upp stämningen, så återkommer jag till samma gamla depressiva tankegång.

Hur ska jag kunna plugga idag när det är såhär?

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på maj 29, 2012 i Dag för dag

 

Kommentera

 
