RSS

Stress eller inte stress, på samma gång

02 Jun

Jag skriver min sista hemtenta för terminen. Det är mycket och göra, och jag känner prestationsångest och stress inför uppgiften.

Samtidigt sitter jag och spelar lite spel, tittar på min nya favorit Dexter (säsong 3 just nu) och tar det lugnt. Var på Värmlands Museum tidigare idag.

 

Förnekelse är nog ordet.

Behöver bli färdig med Edith Södergran idag, och jag har knappt börjat.

… och jag skulle vilja hinna se ett antal avsnitt till av Dexter. Och läsa i en bok helt skiljd från studier. Och kanske kanske kanske köra ett par cuppar på MarioKart.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på juni 2, 2012 i Dag för dag

 

Kommentera

 
