RSS

blandband

16 Aug

  • Mitt nya rekord på GuitarHero är 870 toner i rad, på Tuesday’s Gone, av Lynyrd Skynyrd… Snart klarat hela den (på lätt)
  • Min nya drog ska bli O’boy tror jag… Om jag inte blivit laktosintollerant, för vilket det finns en risk
  • Jag har börjat handsy en väska av gamla kläder. Trots att jag knappt kan sy och aldrig någonsin lärt mig lappteknik.
  • Jag skriver just nu min hemtenta i Ekokritikskursen som jag läst under sommaren
  • Jag ska jobba imorgon
  • Till helgen ska jag hem till Årjäng för att Amanda fyller år.
  • Jag är trött på att vara singel nu. Det var roligt när det varade, och sex med folk man knappt känner har väl sina fördelar kanske, men jag börjar komma i den åldern nu där något långvarigt hade varit trevligt. Planera-semester-ihop typen av förhållande
  • Jag måste köpa ny dator. Suck. Men jag vill inte lägga pengar på en. Lite problematiskt.

 

 

 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på augusti 16, 2012 i Dag för dag

 

Kommentera

 
