RSS

Stress. stress. stress. stress.

25 Nov

Jag har enligt min planering ungefär 40 timmar kvar. Med arbete alltså. Sen kan jag visa min uppsats och säga här är en början ett mitt och ett slut som har det en uppsats ska ha. Det kan ju visa sig under dessa 40 timmar att mer teori behövs, diskussionen inte håller etc, och även om detta inte händer är det väääldigt mycket språkligt som ska gås igenom och ändras, så det är inte så att jag är klar om 40 timmar. Men det känns bra ändå. Mycket bättre sen jag dödade What is Posthumanism och hämtade en bok på svenska vid namn Posthumanistiska nyckeltexter istället.

Men på onsdag ska en version in till handledaren, och jag orkar inte klämma in 40 timmar tills dess. Jag hade velat ha en så färdig version som möjligt till Jonas den här gången, så jag kunde få kommentarer på så mycket som möjligt.

Dilemmat är detta:

Jag behöver mest kommentarer på analysen.

Jag kan inte skriva färdigt analysen förrän jag fått tillräckligt mycket teori.

Teorin tar lång tid.

Forskningsöversikten behöver också skrivas.

 

Planering, planering, planering.

Och idag vaknade jag klockan två. Dåligt dåligt dåligt.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på november 25, 2012 i Litteraturvetenskap

 

Kommentera

 
