RSS

Hm.

27 Nov

Det är knappast lyckat att en googlesökning på ett visst begrepp leder en tillbaka till sin egen blogg. Jag ville liksom veta hur många avhandlingar som skrivits i ämnet Ekokritik. Min blogg kan jag väl läsa när jag är mindre upptagen?

Det är som tungblåsorna återigen*

 

* För den som inte hängt med: tungblåsor är det mest populära sökordet som får folk att hitta till min blogg.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på november 27, 2012 i Litteraturvetenskap

 

Kommentera

 
