RSS

Åh jag är så produktiv idag

29 Nov

Resultatet av en och en halv timma med delen av min analys som fyndigt nog döpts till Naturen besegras och naturen besegrar:

7 rader. (och jag hade redan skrivit dessa på ett annat ställe, så det är inte ens ny textproduktion).

Det var ju liksom tänkt att inlämningen skulle vara igår, men när jag kom hem från jobbet och kikade in på lärplattformen så hade han ändrat till fredag em. Min plan var att skriva färdigt det jag tänkt få färdigt innan jag skickade in texten till Jonas, och sen ha en ledig torsdag då jag skulle adventsstäda. Men när jag helt plötsligt fick extra tid så gick all ånga ur mig och jag spenderade onsdagskvällen i sällskap med Luke Macahan. Sen somnade jag till slut och drömde att jag var Hillary.

Dagens mål är således att göra allt det jag skulle ha gjort igår, och hämta en låda från vinden.

Klockan är snart tre redan… suck.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på november 29, 2012 i Film, Litteraturvetenskap

 

Etiketter: ,

Kommentera

 
