RSS

Julklappar *hihi*

09 Dec

Jag har packat in mina julklappar! Det tog två timmar eftersom alla paket ska ha snöre och ibland rosett och såklart rim.

Rim är det roligaste, och jag har nog blivit bättre på senare år. Inga fuskrim här. Eller jo ett. din och fin rimmar egentligen inte. Ungefär tio minuter per paket.

Nu är det inte långt kvar till jul! Fjorton dar! Min gran är klädd, jag har möblerat om, och det enda som fattas är något snyggt att ha på sig. Någon som vill med på shoppingrunda?

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på december 9, 2012 i Dag för dag

 

Kommentera

 
