RSS

Varför o varför

11 Dec

Varför o varför gick jag och köpte Zelda Twilight Princess när jag har en vecka kvar på min uppsats?

Varför gör man så dumma saker.

Nu får ju spelet ligga där och fresta medan jag skriver färdigt min konklusion. Jag använder uttrycket skriver färdigt, men jag har inte börjat på den än. Jag ska göra det nu. Om en minut. Jag ligger lite efter i min planering, för den borde ha varit klar i söndags kväll.

Och på fredag ska jag åka hem för det är kalas. Hur ska jag hinna? Det blir nog språkredigering mellan tårtorna.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på december 11, 2012 i Litteraturvetenskap

 

Etiketter:

Kommentera

 
