RSS

Vårplaner

28 Dec

Jag har börjat tjuvkika lite på de kurser jag ska läsa till våren, eftersom jag inte orkar ta itu med min uppsats ännu. Imorgon ska det bli av, men inte idag. Heller.

Det blir Engelska A. Nu när jag väl bestämt mig, så känns det bra. Och så ska jag läsa Det kusliga i litteratur, film och konst, en kurs på avancerad nivå i Litteraturvetenskap. Den är på distans, så det känns också bra.

Men men men – Engelskan är två till tre dagar i veckan, varav en av de dagarna är två stycken tvåtimmarslektioner. Jag ska ju köpa hund nu. Eller inte precis nu, men om ungefär två månader så är det inte helt otänkbart att det bor en liten valp hos mig, om jag hittar rätt vovve vill säga. Så jag behöver få tag på en valpvakt som kan komma hit och leka med valpen tills jag lärt den vara åtminstone två timmar ensam.

Åh jag vill haaaaaaaaaaaa….

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på december 28, 2012 i Dag för dag, Engelska, Litteraturvetenskap

 

Kommentera

 
