RSS

What to wear, what to do, what to eat…

31 Dec

Ska på nyårsfest i Afrika. Men vad ska jag ha på mig. Dessa tre är mina slutgiltiga alternativ:

DSC_0096

Den blå har den fördelen att den inte skrynklar i väskan, om jag inte tar den på mig direkt. Men den är kall. Och har inga armar, så jag måste ha något över den. Den till höger är nyast, eftersom jag köpte den till julafton. Den är också ganska varm. Den svarta är svart, och bara det är bra, men där måste jag ha något under, eftersom den har lite för djup uringning. BHn syns annars.

Och så ska jag komma på något ätbart jag kan ta med mig.

Sen blir det tåg, vilket kan vara kul som omväxlingens skull.

 

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på december 31, 2012 i Dag för dag

 

Kommentera

 
