RSS

Måste plugga, måste plugga, måste plugga

05 Jan

Gah!

Jag måste hinna med i alla fall fyra timmars arbete med min uppsats idag för att jag med gott samvete ska kunna strunta i att ta med mig plugg hem imorgon när jag åker till Årjäng. Ska ju bara va där en natt.

Men jag vill inte. Jag orkar inte. Jag har ingen plugglust. Och biblioteket är stängt, så jag kan inte gå dit, vilket oftast funkar när jag har pluggtorka.

Och så måste jag göra klart de sista två uppgifterna i extrakursen jag läser, innan nästa termin börjar. Så lat när det gäller den kursen. Det funkar inte så bra det där med att sätta helt egna deadlines…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 5, 2013 i Plugg

 

Etiketter:

Kommentera

 
