RSS

Äntligen färdig

09 Jan

Näst sista etappen av min uppsats är färdig.

Jag ska skicka in den så fort jag får meddelandet om vem som ska vara opponent.

Det blev 29 sidor, 7246 ord, 46349 tecken inkl. mellanslag. Jag är ganska nöjd med texten, men extremt orolig över att jag kanske missat något mycket viktigt för en C-uppsats.

 

Nu ska jag dra till bibblan för att låna böcker inför nästa termin… Och sen helt fullkomligt ledigt resten av dagen, och stora delar av morgondagen, då Becca kommer.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 9, 2013 i Litteraturvetenskap

 

Etiketter:

Kommentera

 
