RSS

Hejdå Frankenstein. På återseende

19 Jan

Nu stoppar jag in Frankenstein i bokhyllan igen. Och sen stänger jag glasdörren, så han ska stå säkert och inte drabbas av dammkvävning.

DSC_0100

Och Ecocriticism, och Ecocriticism Reader, och What is Posthumanism, och alla andra böcker bär jag tillbaka till hyllan eller till bibblan.

För nu har de legat och tagit plats framme i sååå många månader. Och oftast har de legat på mina armstöd till soffan. så jag har inte kunnat ligga där och läsa, eller sova om jag ju gör ibland.

Till veckan, eller kanske veckan efter kommer jag lägga ut länk till min uppsats, så att den som vill och är intresserad (och tvingad, om man är min lillasyster) enkelt kan läsa utan att behöva bläddra i en massa papper…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 19, 2013 i Litteraturvetenskap

 

Etiketter: , ,

Kommentera

 
