RSS

Veckan som gått

20 Jan

Jag har läst The Bell Jar, av Sylvia Plath, Dr Jekyll och Mr Hyde (Stevenson), Ett par kapitel i Jonathan Strange och Mr Norell (Susanna Clarke), lite fler kapitel ur Den befriade bruden (Yehoshua), och ännu fler kapitel ur The Professor (brontë), samt inledningen till Terry Castles The Female Thermometer och Sigmund Freuds essä Det Kusliga, och en hög med uppsatser.

Jag har tittat på Roswell och Once upon a time, men mycket lite.

Jag har följt mina godisbestämmelser.

Jag har lyckats träffa inte mindre än tre av mina syskon.

Inte en dålig vecka alltså.

 

Jag lägger ner nu och tänker bara se film eller serier och nöjesläsa, och mentalt förbereda mig inför imorgon, då det blir upprop på ny kurs och massa nya människor.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 20, 2013 i Böcker, Dag för dag, Engelska, Film

 

Etiketter: , , , , , , , , , , , , ,

Kommentera

 
