RSS

Kursstart

21 Jan

Så började engelskan då. Det verkade vara en ganska varierad grupp med folk, både sådana jag kan tänka mig att lära känna närmare, och de där obligatoriska människorna som inte riktigt verkar medvetna om att de slutade högstadiet för länge sen.

Vi hade ett diagnostisk test, för att se hur vi låg till, och inte helt oväntat använde jag bare 45 min av de två och en halv timme som vi fick. Har ingen aning om hur det gick, men det är ju inget resultat som registreras någonstans, så det får gå som det går.

Min studieplanering är färdig och snygg och flexibel och ger mig lediga helger, och inte för mycket av samma uppgift på en gång.

Livet är liksom bra…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 21, 2013 i Engelska

 

Kommentera

 
