RSS

Åh kapten Haddock

24 Jan

Lång dag idag känns det som, två lektioner med två timmar emellan, så det blev till att bara sitta och hänga, och jag orkade inte plugga något vidare eller någonting. Och inte heller orkade jag göra särskilt mycket när jag kom hem heller. Så jag har en bra mängd plugg att göra nu ikväll, klockan är halv nio och jag ska hinna städa vardagsrum och kök innan jag lägger mig, för i morgon blir det mycket att göra, och jag ska hinna städa sovrum, badrum, plugga i ett par timmar, fixa med E, och sen hämta två av gullungarna som kommer med bussen klockan fyra och ska spendera helgen med sin moster.

Den här gången har jag inte planerat någonting särskilt, förutom att vi ska till Värmlandsmuseum på lördag och lära oss hur man gör eget papper. Det är barnen själva som tycker det är roligt att gå till museet, och bara det är ju värt att vara glad över.

Nej. Om man skulle lägga sig tidigt, och gå upp och städa klockan åtta i stället?

Då kunde man ju kolla på Tintin litegran också ikväll…

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på januari 24, 2013 i Dag för dag, Engelska

 

Etiketter: , , ,

Kommentera

 
