RSS

Och vad hände med min plugghelg?

10 Feb

Jag skulle plugga hela helgen var det tänkt.

Istället gick jag och kollade på när Victor spelade fotboll (resultat: av de lag som var med i cuppen, som var de bästa i värmland i deras årskull, var lilla obetydliga Årjäng det enda lag som gick obesegrade ur gruppspelet, och vann varenda match i slutspelet. Guld alltså. Lilla älskade Victor blev så glad att han började grina. Det här var en stor vinst för dem, så det var jättekul att det var just denna gång de spelade på arenan som ligger granne med mig, och jag inte jobbade.)

Så det blev i princip inget plugg på lördagen förutom mellan matcherna, då jag hade A University grammar of English i knät, men Victor satt och pratade med mig, så det blev inte så mycket gjort.

Och idag?

Öh… jag har…

lagat mat. Och spelat sims. Och stängt av sims flera gånger i syfte att plugga men snart startat igen. Det är kul med sims, men alltför beroendeframkallande för att hålla på med under intensivare (hah!) pluggtider.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på februari 10, 2013 i Dag för dag, Spel

 

Etiketter:

Kommentera

 
