RSS

Tenta, Becca, Trötthet och annat

23 Feb

Idag hade jag tenta i fonologi. Det gick… sådär, tror jag. De flesta delarna gick bra, men inte transcription-delen. Jag hör helt enkelt inte alltid vilka vokalljud som det ska vara, och det där med s och z – ja, det var tur att vi fick ha boken med.

Sen när jag kom hem låg Becca och sov på min soffa. Hon och Frida var på konsert igår, och Becca sov över därför, men nu har hon åkt till pojkvännen, men inte innan vi gick ner till Välsviken för lite lite shopping.

Och nu är jag helt trött i huvudet, vilket inte är så bra eftersom jag har en hel del plugg kvar att göra denna helg.

Funderar på att gå på auktion i morgon. För skojs skull.

 
Lämna en kommentar

Publicerat av på februari 23, 2013 i Dag för dag, Engelska

 

Kommentera

 
